Sandhu aims to be on podium

Emanuel SandhuについてSLAM!Sports記事
色々と北京でのファイナルの結果などについてもなるほど〜と思うことも。そして…

Ever since taking gold at the GP final in Colorado Springs in December 2004, he has been able to "see myself with a world championship medal hanging around my neck."

"It's closer to being a reality now. It's definitely something I know I can do. My job now is to connect the dots."

そうだよ〜。目のまえにぶら下がってるはずだよ〜。
パーフェクトにプログラムをこなすことができれば世界選のメダルは絶対にとれるはず。ま、それはサンデュ以外数名の選手にもあてはまるけど…。そのパーフェクトにこなすことがすっごくすっごく難しいね、エマさんにとっては特に(笑)。でも荒川静香のように遅咲きというべきか…早くに成功してしまい伸び悩みの時期をすごし、そしてついに世界チャンピオンになったという例もあります。何が起きるかわからんね。